Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

+RARR | przyjaciel digartu

imię i nazwiskoRARR adresŁÓDŹ zarejestrowany16.03.2004 @19:41:52 ostatnio na stronie20.10.2015 @18:02:03
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.fusecollective.com
digarty68 komentarze3428 posty na forum545 newsy2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
+redkroft    21.04.2009 @16:36:49
hahahahaa, no ta:D
+redkroft    19.04.2009 @13:52:53
nasz klient nasz pannnn:D
jaki byl dawny?;p
~Filozoff    11.04.2009 @19:58:17
Świetne te grafiki...
Pozwolisz, że dam Cię do obserwowanych.
_______
Wartość spieprzenia pracy jest równa chęci zrobienia jej jak najlepiej.
~alpago2a    01.04.2009 @16:09:12
hej mógłbyś wytłmaczyć o co chodzi z (Administratorzy, moderatorzy i mistrzowie mogą dodawać więcej niż jedną pracę dziennie.) np. jak się stać takim mistrzem???pozdrawiam
+peha    31.03.2009 @10:35:31
http://rushdnm.com/home.html maczales w tym swe paluchy cos? bo to z lodzi
_______
http://www.peha.com.pl - portfolio
-Jurrras    21.03.2009 @01:57:24
jesteś z działu projekty pod które podchodzi 3d.
Swoją drogą z młodych gniewnych powstaną starzy wkurwieni
-Jurrras    21.03.2009 @00:14:56
a ja mam pytanie kto decyduje o ukryciu digarta?! rozumiem jeśli praca jest faktycznie w słabej jakości czy kiepska technicznie ale są różne programy i różne możliwości tych programów do chuja pana!!! jeśli nie moge zrobić np porządnego auta w 3ds maxie bo mi komp nie pozwala to robie w jakimś archicadzie czy cuś i wykorzystuje program w 100% więc z jakiej paki pisze mi ktoś( decydujący o ukryciu czy chuj wie kto) że praca jest słaba technicznie jak to jest max co może zaoferować dany program?!?!
~bocoloco    10.03.2009 @21:37:30
mam pytanie. Czy wekorki jak ost. praca robisz myszka czy tablet?
_______
pomysł czy wykonanie?
~jakubwozniak    09.03.2009 @11:18:27
_______


facebook fanpage - http://www.facebook.com/jakubwozniakcom

indywidualne kursy - portret & moda
~Saurius    06.03.2009 @12:08:34
dzięki za info :} zaglądnę : }

pozdr
~bleft    05.03.2009 @12:54:47
szczerze to nie kumam co to ta omega zobaczylem ze wszyscy robia to pomyslalem ze tez cos pokombinuje i wyszło jak wyszło ale nic nie wiedzialem o ich wytycznych i wogole o co kaman takze trzeba wziac na to poprawke ale loozik potraktujmy to jako zupelnie abstrakcje freestylowa...
_______
...masz chwile to sprawdz czy nie bleft - uje
http://www.behance.net/Bleft
~bleft    05.03.2009 @12:39:49
czemu nie ten rozmiar i wogole? jak zwykle musialem dostac po dupie
_______
...masz chwile to sprawdz czy nie bleft - uje
http://www.behance.net/Bleft
'leoanne    04.03.2009 @16:35:19
dobra godze sie na to...ufam, ze wiesz co robisz...w koncu nie od parady jestes modem pozdrav
'leoanne    04.03.2009 @15:58:25
ok, postaram sie to uzupelnic jak najszybciej...rozumiem, ze to Ty ukryles moj digart z gopside...kurcze, a tyle wiecej chlamu nieukrytego ale ok trudno
'leoanne    02.03.2009 @07:24:14
pewnie masz racje, ale ja nie chcialam, zeby bylo sztampowo kojarzone z lekkoscia wlosow (chocby ze wzgledow nawiazania do osobowosci klienta, dla ktorego jest logo)

ah...dzieki za komment...tego, ze masz swietna galerie chyba nie musze mowic pozdr
ostatnio edytowane: 2009-03-02 07:25:04
~sebastianprofic    02.03.2009 @07:19:46
... najpierw zobacz jak taka chusta wygląda, a później możesz komentować ...
Pozdrawiam,
_______
Portfolio http://www.sebastianprofic.pl Zapraszam!
~MuszelkiKakaowe    25.02.2009 @10:05:25
~jakubwozniak    24.02.2009 @16:41:43
Adrian nie caluj sie tu, kultury !
_______


facebook fanpage - http://www.facebook.com/jakubwozniakcom

indywidualne kursy - portret & moda
~Shero    22.02.2009 @18:06:57
uuuff
dzięki
i jeszcze buziak na odchodne -
~aleksandracupcake    21.02.2009 @18:22:46
Bardzo dziękuję za obserwację i gratuluję pięknej galerii

Pozdrawiam!
_______
http://www.olamarchocka.com - moje portfolio
^eMelody    19.02.2009 @10:35:52
_______
???
~yossarian212    14.02.2009 @19:31:24
witam, chcialbym sie dowiedziec dlaczego moja praca SPOJRZENIE zostal usuniety.
~m4gik    05.02.2009 @14:02:20
no rarr, musze przyznac, ostatni projekt wypierdala z butow


ps
masz piotrusia dwa razy we friendach
_______
Nadchodzi m4gik z języczkiem uwagi...
~czarnyalibaba    01.02.2009 @23:11:17
a ja kobiety
^Ibrachim    30.01.2009 @00:54:10
Więcej prac nie wrzucisz, co? Taka liczba przynosi tylko szczęście
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 55 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt